mileytwilightlover

Alla inlägg den 29 september 2010

Av mileytwilightlover - 29 september 2010 17:36

                      Klicka för stor bild

               Klicka för stor bild

                      Klicka för stor bild

                        Klicka för stor bild

                           gillar hennes outfit kavajen gör allt!

                              jag han visst med ett par inlägg

                                      mera bilder finns HÄR



Av mileytwilightlover - 29 september 2010 17:21

           

I november så börjar de filma filmen "So Uncercover" som Miley kommer att spela

i och lådsas ha en kvinnoförening för att skyda en kod som är i fara!

Av mileytwilightlover - 29 september 2010 17:14

                       Klicka för stor bild

                      Klicka för stor bild

                       Klicka för stor bild

       va tycker ni om Nikkis klänning?? tycker att hon kan bätter än det

Av mileytwilightlover - 29 september 2010 15:52

Hej, kan inte uppdatera bloggen idag): pågrund av kompis och provMen jag kanske hinner blogga lite senare men inte säker Ville bara säga det om ni undrar varför jag inte har uppdaterat bloggenMåste gå nu för att min kompis sitter och väntar och börjar tröttna Besök hennes blogg:Picturlife.bloggplatsen.se

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards