mileytwilightlover

Alla inlägg under oktober 2010

Av mileytwilightlover - 28 oktober 2010 14:46

En helt ny still bild på Kristen från Welcome To The Rileys för er som inte vet

hennes nya film!

Av mileytwilightlover - 28 oktober 2010 14:43

                           Clique Para Ampliar essa Imagem

                                      Va tycker ni om outfiten??

Av mileytwilightlover - 27 oktober 2010 16:34





Star Inc: Du kommer återigen ta på dig rollen som Bella, med början av ínspelningen av Breaking Dawn, den sista delen av Twilight Sagan...

Kristen: Jag hoppas att jag kommer lyckas få folket att glömma Bella några år från nu, när Twilight definitivt är över. Under tiden följer jag utvecklingen av Bella som blir en vampyr. Inspelningen av BD erbjuder massvis utav utmaningar. Jag älskar det!

SI: Skulle du vilja bli en vampyr i verkliga livet?
K: Nej, jag gillar tanken på åldrande och att dö så småningom. Fråga mig den frågan igen om 40 år, när jag kommer att vara gammal och rynkig- sedan får jag kanske ge dig ett svar som är raka motsatsen! (Skrattar)

SI: Bella kommer få alla krafter som Cullenfamiljen har. Vilken av de skulle du verkligen vilja ha?
K: Jag skulle älska att kunna läsa människors tankar. Jag undrar ofta vad de människor jag talar med tänker och om de talar sanningen...

SI: Vad gör du för att finna inre frid?
K: Jag vet mina gränser och jag förstår vad jag ska göra för att inte göra mer än så. Jag älskar mycket mer att lyssna än att prata. Jag var i skräck under mina första möten med pressen. Jag var rädd för frågorna, rädd att inte veta vad man ska svara, rädd för att säga något dumt eller att folk ska tro jag är en idiot.

SI: Och idag?
K: Det är annorlunda med dig. Jag har intrycket av att vi talar med varandra flera gånger om året, och att vi gjort det i flera år...

SI: Det är inte alltför långt från sanningen!
K: Jag vet (skratt). Det är därför jag är mindre skygg, men försök inte att dra nytta av detta!

SI: När kommer du äntligen avslöja sanningen om ditt förhållande med Robert?
K: Låt oss mötas igen om ett par år, efter den sista delen av skapandet av Twilight, och
då skall jag berätta allt... eller nästan allt (skratt).

SI: Robert sade att du inte skulle tveka att berätta för honom om han gör ett misstag eller om han borde göra om en scen. Är det sant?
K: Det är sant att det hänt att jag uppmanat producenten att göra om en scen eftersom jag trodde att Rob kunde ha gjort det bättre. Och det är han tacksam för att varje gång! (Skrattar)

SI: Robert säger också att han inte skulle våga säga samma sak till dig av rädsla för att du skulle säga åt honom att dra åt helvetet.
K: Han är en lögnare! (Skrattar) Han utmanar mig ständigt framför kameran och han får mig ständigt att verträffa mig själv när jag skådespelar. I själva verket har vi utmanat varandra i flera år, och vi känner varandra in- och utantill. Det är liknande med Taylor. Jag vet när han kan göra bättre ifrån sig.

Läs fortsättningen på intervjun HÄR (På engelska)


KÄLLA



Av mileytwilightlover - 27 oktober 2010 16:31

En ny bild från Eclipse på Kristen som är tagen av David Slade!

Av mileytwilightlover - 27 oktober 2010 16:24

Lite nya pics som har kommit ut som är på Miley och hennes bakrunds dansare Jen!


 


Av mileytwilightlover - 26 oktober 2010 16:33

     

                                             Haha!!! lite kul

Update:eftersom jag fyller år idag så kanske det blir lite dålig uppdatering men jag kommer ju att uppdatera senare så klart
Av mileytwilightlover - 26 oktober 2010 16:25

Movie of the year: eclipse
Best fiction kiss: Edward and Bella in eclipse/ Jacob and Bella in eclipse/ Taylor Lautner & Taylor Swift
Best international actor: Robert Pattinson/ Taylor Lautner international eye drops  : Robert Pattinson
best king and queen: Robert Pattinson & Kristen Stewart.

international actress:Kristen Stewart and Ashley Greene

best book:Bree Tanners

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards