mileytwilightlover

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Ingen är perfekt inte ens Miley!

Av mileytwilightlover - 16 december 2010 13:41


Videon är så sann. Miley är inte perfekt och det kommer ingen person bli i hela världen. Man kan inte vara perfekt för att
 vi är människor.
Vi gör misstag och lär oss av dem. Så låt Miley vara. Hon är som mig,dig alla! Vi ser alla lika ut på insidan med
hjärta,lungor,blog osv. Den
enda skillnaden mellan dig och Miley är att hon följs av media varje dag som kritiserar henne. För varenda andetag hon
tar och för allt hon gör. Tro inte på allt som media skriver. Dem vill bara få pengar och skiter fullständigt i hur Miley tänker
eller vad en annan kändis tänker.Dem bryr sig inte ens!Dem vill bara påverka dig och alla andra så att ni hatar henne och
kritiserar henne mer så ni läser de media skriver.


Ni som tycker hon är en drogare, hon är tonåring.Hon vill prova på saker och är laglig.
Och vet ni vad som händer under tonåren. En massa som jag inte kan skriva i ett inlägg.


Miley är bara arton år och har lyckats med någonting som inte ens kändisar i 30 års åldern har.Och då tänker folk säkert
att hon är precis som dem.Dem som som har skapat familj och redan hunnit med att gå igenom det som Miley har. 
Hon är fortfarande en tonåring. En som inte är helt vuxen än och växer fortfarande upp.


Alla fans som lämmnar Miley när hon gör något misstag är inga fan. Ni säger att ni älskar henne mest av allt och alla.
Ni som föredrar henne
än alla andra kändisar och betonar ordet älskar är inga fans.Det är vid tillfällen som hon gör sina misstag man visar att
man är verkligen är ett fan. Ett fan är inte bara någon som beundrar, den stöttar personen vad det än är. Okej, det är inte
så att jag är lycklig för att Miley har gjort något fel men jag har accepterat det. Hon vill bara vara som en normal 18 åring som
igentligen går på klubbar varje dag och inte sköter sig. Men hon kan inte vara så, Miley kommer alldrig kunna vara så.
För hon har fans som inte ens har börjat skolan och inte vet så mycket.
Då blir hon fast i en cirkel. Tycker det är synd om man tänker efter.

Hon har inte lärt mig ett plus ett nu men hon har lärt mig hur tacksam man ska vara för det man har. För
att man har det bra. Sånt som man alldrig kommer kunna lära sig i skolan.Va bara tvungen att lägga upp det hära efter som det hon skrev (MileyRayCyrus.webblogg.se) är så sant,och så bra och finnt skrivet!




Jag själv älskar Miley och kommer alltid att stötta henne och försvara henne.Alla gör sina misstag i livet och man lär sig av dom sen måste man släppa det och gå vidare!

källa:MileyRayCyrus.webblogg.se  


video källa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mileytwilightlover - 12 juni 2012 17:29


Tämker ta en pause från bloggen ett tag vet inte hur länge jag funderar även på att ta bort den eftersom att jag inte hinner med den längre.Kommentera   ...

Av mileytwilightlover - 10 juni 2012 16:08

Miley är just nu i New Orleans där Liam filmar sin nya film Empire State som även Nikki råkar vara med i.     ...

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Skapa flashcards