mileytwilightlover

Alla inlägg under december 2010

Av mileytwilightlover - 29 december 2010 14:15

DAGENS BILD=MILEY:

 

Slänger in en bild på Miley eftersom det är så tommt nu.Mileys uppträdanden under 2010 kommer senare i dag!

Av mileytwilightlover - 29 december 2010 14:04

   Som ni kanske vet så börjar Peoples Choise Awards närma sig nu och de som kommer att komma är Kristen och Taylor Rob kommer inte att vara där)':


andra kändisar som kommer är:

Malin Akerman, Julie Bowen, Michael Chiklis, Miranda Cosgrove, Kaley Cuoco, Taye Diggs, Lisa Edelstein, Zac Efron, Neil Patrick Harris, Teri Hatcher, the Kardashians, Minka Kelly, Mila Kunis, Ashton Kutcher, Hugh Laurie,Zachary Levi, AnnaLynne McCord, Leighton Meester, Stephen Moyer, Conan O'Brien, Jerry O'Connell, Jim Parsons, Pauley Perrette, Katy Perry, Natalie Portman, Emma Roberts,Taylor Swift,Kate Walsh are

Av mileytwilightlover - 29 december 2010 13:14

Nu så kommer alla bästa uppträdanden från Miley i år:





Det skulle ha kommit igår men hade inte tid men här är några av Mileys bästa uppträdanden iår.Det var svårt att bestäma sig!




Av mileytwilightlover - 29 december 2010 13:07

   

       

       När jag ser Rob med elefantenär han bara för söt asså!

Av mileytwilightlover - 28 december 2010 18:43

Som jag sa tidigare så hade jag tänkt mig att sammanfatta alla snygga outfits som Miley,Kristen,Ashley och Nikki haft på sig i år


MILEY:

KRISTEN:

  

ASHLEY:

  

NIKKI:

  

Så vad tycker ni?? blev det för många? kunde inte riktigt besäma mig de har alltid något snyggt på sig ju!

Mileys uppträdanden kommer imorgon funderar på att ha typ 3st roliga intervjuer också ska jag ha det?

Av mileytwilightlover - 28 december 2010 18:34

OMG OMG OMG!!!!!!!! ÄLSKAR de hära bilderna på honom

  

                         

                               

                       

                    

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards