mileytwilightlover

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av mileytwilightlover - 9 juni 2011 15:02

Ännu en ny Breaking Dawn still bild OMG längtar sååå mycket nu!!



Ville även säga ett par andra saker nu när jag har sommarlov (som jag fick i dag)

så ska uppdateringarna bli bätter och jag ska börja på en ny design blev inte så nöjd med den som är uppe på bloggen just nu!Sen nästa månad den 31 juli så fyller bloggen ett år!!! yey!Så jag ska hitta på lite olika saker då va jag vet nu så kommer komma en ny design och andra förbättringar tex en aktuel ruta..

Får se vad jag kommer att hitta på!

Av mileytwilightlover - 9 juni 2011 14:13

@Ruth_ONeill_LA: sitting beside miley cyrus at lunch. Christ, her boyfriend is HOT! Good for her!!!

@AislinnOT: @Ruth_ONeill_LA: Is she still with Liam Hemsworth?? He is
beautiful!@Ruth_OhNeill_LA Yes I think that was him! They looked super loved up! He is
like 6″ and so handsome!!!

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards