mileytwilightlover

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 16:05

  

Angående de nya bilderna på Miley där man ser att hon röker ligger det till så hära.Mileybär vuxen nästa år hon har rätt till att leva sitt eget liv hon är 18 och i november 19 många tonåringar i hennes ålder är redan beroende av droger vem vet hon kanske bara provade eller så har hon rökt ett tag vem vet!


Men ingen har rätt till att säga att det är fel bla bla bla... Bara för att hon är en kändis?Det spelar fortfarande ingen roll det gör henne inget specielt från oss andra hon är fortfarande en vanlig människa som lever sitt liv!

Alla som var fans innan de fick reda på detta ocvh slutade gilla henne bara för att hon röker var inga fans från början.

Själv kommer jag att stötta Miley genom allt.Det spelar ingen roll vad folk säger jag kommer att älska Milet tills den dagen jag dör säker längre!


Vad jag försöker att säga är att ingen kan gå och säga till henne vad hon ska göra det är hennes beslut hon kommer att göra sina misstag och fortsätta i livet

som Miley själv har sagt "The minute you stop making misstakes is the minute you stop learning"


Robert och Kristen röker ju också men det spelar heller ingen roll det förendrar inte dom eller Miley som människor!

Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 12:33

Hon fyller 9 augusti men firade tidigare!

     

 


Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 12:28

De ska nog börja spela in Snövit snart!

    

 

Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 12:20

    

Jätte snygga bilder!

Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 12:14

Intervjuen är google översatt så det kanske är lite fel i den!

(klicka för större storlek)  


JJ: Kommer från projekten för HBO, jag är säker på att han hade många idéer till hans karriär, ovetande om Twilight skulle bli vad det var, nästan avvisa papper?


KL: Ja, jag skulle inte. Jag tillbringade mycket tid att filma i Afrika, sju månader, och det är en lång tid att vara borta från sin familj och mina hundar. Min agent ville att jag skulle läsa för Edward och jag trodde det tecken var för deprimerande för mig just nu, vill jag göra något där jag log. Jag ville ta en paus från att agera och jag vägrade testet ett par gånger. Ryan, visste min agent vid tiden verkligen det skulle vara ett speciellt projekt så han sa till mig att läsa roll Emmett, och läs bara fyra rader, men han var den äldre brodern, den komiska och jag älskade det. Jag sa "Visst, jag encantaríainterpretar den här typen av roll." Jag provspelade, jag är avslutat sagan Yaqui och Emmett kommer att finnas i mitt hjärta för evigt.

JJ: Tror du verkligen filmade filmen så snabbt.


KL: Vi gjorde det snabbt! Jag tänkte på det. Fyra år till fem filmer är mycket stor. Filmen var bra, den senare var sju månader för att det filmades två, det var lite svårt, men det har varit en rolig resa.

JJ: Har du haft några galna fan stöter på?
KL: Jag älskar konventioner som tog mig över hela världen, särskilt till små städer och mindre städer. Hittills är fortfarande den mest extrema fan som tog handbojorna och handfängslar mig och ville ta med hem. Jag skojade med henne och sa, "jag bara blockerat mig och ta mig hem" och ryck ut handbojorna och säkerhet tvungen att ingripa är dock helt fantastiskt, känner jag mig som fansen har vuxit upp med böcker och filmer. Fortfarande extremt varierat, men jag känner mig som om de var närmare oss och att vi är mer mänsklig. Men det är roligt att vara med fansen. Det är kul bara att träffa dem, om vi är på samma ställe bara för att umgås och prata under lunchen, en drink tillsammans, var och en riktigt cool.

JJ: Du måste Immortals ser fantastisk ut!
KL: Jag är väldigt glad över det. Detta är en dröm. Att arbeta med Tarsem Singh, som gjorde hösten och Cell, två av mina favoritfilmer.

JJ: Den har en väldigt cool cast!
KL: en fantastisk cast! John Hurt, Luke Evans, Freida Pinto, Mickey Rourke, Henry Cavill. För mig som var ett steg framåt och ett stort steg uppåt. Att vara Poseidon! Jag älskar den grekiska mytologin, jag älskar havet.

JJ: Vi är säkra på att de har en hel del projekt på ditt sätt med de framgångar vi haft. Speciellt med kroppen arbetar för sådana roller ...
KL: Överraskande (skrattar) Chippendale en massa filmer, jag skojar inte.
JJ: Den verkliga livet för en Chippendale (skrattar) ...

 

KL: Confessions of a Chippendale! (Skratt)
JJ: Vad finns på din önskelista som skådespelare?


 

KL: En av funktionerna i boxning, en kamp.
JJ: Ser du skript som är i dessa genrer?


KL: Ja, som bara gjorde Tom Hardy (Guerrero) Jag läste manuset och han älskade det. Jag älskar att göra He-man, var en barndom favorit.

JJ: Det är dags att komma utvilad.
KL: Ja! Jag älskar att spela en Marvel eller DC superhjälte nåt sånt.

JJ: Är du väntar på det utkast rätt att vara huvudpersonen i en film?
KL: Ja, jag är, jag skulle ha älskat att Captain America. Jag tror att Chris Evans var en otrolig val för honom, och jag kan inte vänta att se filmen. Jag skulle älska att vara någon som växte upp kärleksfulla.

JJ: Låt oss sätta några idéer där ute för studier för att ge dig ett samtal ...
KL: (skrattar) Flash, Aquaman, Johnny Quest älskade det. Du vet, jag älskar att vara en Ninja Turtle eller något, Miguel Angel.

JJ: Det är en massa idéer ...
KL: Hej! Jag har en bunt tidningar läser par

JJ: Det finns flera filmer som har lämnat eller lämnar i år, bör dess dagordning packas!
KL: Vet du vad, det är bra att jobba. Det är så sällsynt att en skådespelare, till och dra något, och att vissa, särskilt independentfilmer ut för ett eller två år senare. Jag undrar vad jag gjorde under 2010, och sedan vad som kommer ut under 2011.

JJ: Vem skulle du vilja arbeta i framtiden?
KL: Robert Redford, big time. Jag tror han är en hingst.

JJ: Vi kunde se att göra något med Scorsese.
KL: Scorsese skulle vara häftigt! Jag älskar att göra något med Leo [DiCaprio] och honom. Jag ville också ha en roll som bror till Matt Damon och Leo eller något. Jag tror att det skulle vara roligt och trivialt. Bruce Willis skulle vara kul, jag älskar att vara en del av Die Hard filmerna.

JJ: Det finns så många idéer!
KL: Jo, jag har tänkt mycket. Jag gör dessa mål och lägga den där.

JJ: Du har just gjort en romantisk komedi, vad var det?
KL: Det var en rolig upplevelse. Det är något jag alltid velat göra och jag är glad att du gjorde. Jag skulle göra det igen! Det var kul.

JJ: Hur hittar du tid att hålla kroppen i form?
KL: Det är svårt! Speciellt när det inte finns några närliggande gym. Så när jag jobbar på är att försöka att inte äta allt och försöker skära ner på sötsaker. Jag älskar simning, men cyklat in och jag älskar att jumprope du kan göra det inne.

JJ: Guilty Pleasures?
KL: Sweets for sure! Nu är det bara en av de saker som jag måste inte ha en godis låda i mitt rum. Jag har Halloween godis tillbaka i mina dagar i Arizona 2003.

JJ: Det är sant antikviteter ...
KL: (Skrattar) Ja, gudskelov, inte illa. Min gröna fireball är som nu, försvinner den nyans, men fortfarande är varm.

JJ: Vad är ditt paradis?
KL: Jag har nyligen gick till stranden och jag älskar att vara där. Jag vet inte varför det tog så lång tid men nu ska jag springa på stranden varje dag och är vacker.

JJ: Paparazzi guld ...
KL: Det finns oftast inga! När jag bodde i dalen av dem skulle vara ur mitt hus, nu har jag flyttat och jag är aldrig hemma så att du inte kan hitta där jag bor. Så det är mycket trevligt.

JJ: Vilken är den bästa och det värsta de har kommit tillsammans med berömmelse?
KL: Det bästa är möjligheten att resa, utan också en röst för de välgörenhetsorganisationer som jag är del av den. Jag tror att många organisationer som pojkar och flickor Club och St Bernard Project, och Peta, jag är ett stort djur-förespråkare och försvarare av barn. Det är fint, än mindre att donera pengar, många gånger de är en stor organisation, bara ingen röst. Jag gillar att dela, det är därför jag skapade twitter. Jag älskar diligence av fansen att vara en del av det. På motsatta sidan, är den dåliga delen jag inte kan åka till Las Vegas över och flirta med tjejerna i poolen, som jag vill göra.

JJ: Vi är säkra på att färre människor ber dig nu att deras hårda arbete och kan tyckas otillgänglig på grund av vad du gör ...
KL: Ja, du vet vad folk har alternativa motiv. Tack gode Gud att jag har fortfarande mina goda vänner som jag har ännu inte sedan innan allt tog fart. Data är lite svårt just nu är jag upptagen, jag är ensam. Jag är bara en vanlig kille, jag letar alltid. Nu vet jag vad jag vill.

JJ: Vem vill du kasta tillsammans med He-man som kanske kan leda till romantik.
KL: Ooo ... Vem, vem, vem ... kunde göra Jessica Biel.

JJ: Det är unikt!
KL: Du gör din grej! Vet du vad, jag skulle vilja träffa fler människor, är lite svårt eftersom du bara vet att de människor du arbetar med.

JJ: Vem får vi direkt He-man? Jag tänker på något mörkt, som Guillermo del Toro.
KL: William skulle vara fantastiskt faktiskt.

JJ: Vad är nästa för dig?
KL: Jag har en film som heter Jag tyckte att jag gör i Buffalo, NY. Ironiskt nog varje gång slagen, så vi får se när du lämnar. Just avslutat en film som heter sirap, vilket var kul. Då är jag producera. Jag gör den här filmen som heter Lukas, som är en stor film kille Jason Bourne Scott gratis underhållning, kommer tillsammans att producera.

JJ: Ska du stjärnan i det?
KL: Ja, det är ett mycket bra manus. Det känns fantastiskt roligt att gå in i produktionen sidan av saker på mitt eget sätt och göra inträffa.

JJ: Är du emot att göra stunts och handling?
KL: Ja, filmen alla åtgärder. Det är en fysiologisk thriller.

JJ: Är du gör dina egna stunts?
KL: Förhoppningsvis! Jag kommer att kunna nu eftersom jag kommer att vara en producent av det. På så sätt kan ingen säga att jag inte kan.

JJ: Säg inte din agent.
KL: (Skrattar) Jag vet. Han bryr sig inte, jag gillar min kamp ärr. Jag gjorde en film som heter Arena och en machete skära bröstet.

JJ: Ja, kan inte vänta att se det!
KL: Jag har övat mig hopp.


Av mileytwilightlover - 1 augusti 2011 12:08

  

By now, we all know that Miley Cyrus isn’t a stranger to getting tattoos!

We’ve seen one or two in places that surprised us, now Miley is showing off her latest tattoo that shows her support for Gay Rights and Equality…

That’s the picture Miley tweeted and added, “All LOVE is equal.” A Twitter storm brewed up from some of her fans who didn’t agree with her post. Miley quickly fired back tweeting: “where does it say in the Bible to judge others? Oh right. It doesn’t. GOD is the only judge honey ‘God is LOVE’.”

What do you think of Miley’s new ink? I like it’s cute, and I love the meaning behind it!


Hon har skaffat den för att hon stöttar "same sex marriage" (vilket jag också gör)

när Miley skaffar tatueringar har de alltid en mening!


Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards