mileytwilightlover

Alla inlägg den 3 september 2011

Av mileytwilightlover - 3 september 2011 12:44

  

17: Som du var i gymnasiet?

Tay: Det sågs mer eller mindre som en paria. Den hade en grupp vänner med vem man ska gå ut varje dag. Jag hade vänner på fotbollslaget, vänner i aktion (klass), vänner i videoproduktion (klass), och jag gick ut för olika människor. Jag vet att det var normalt att göra i gymnasiet. Det var normalt att vara i en grupp eller en del av ett gäng. Men för mig, jag gillar att gå ut med olika människor och ha kul.

 

17: Du sa att du ser dig själv som person som arbetar för vad du vill. Varför tror du att du fokuserar och motiverar dig både i allt du gör?


Tay: En hel del av det har att göra med sport och konst praktiken kampsport under uppväxten. Det lärde mig disciplin och, viktigast av allt, arbeta hårt. Du behöver inte gå till sängs och du vaknar upp nästa morgon och allt faller på plats för dig, det kräver hårt arbete att komma dit du vill åka.

17: Du dras till människor som är lika motiverad som du?

Tay: Ja. Det är lite nedslående när folk lata. Allt vi är lata någon gång, men jag definitivt respektera människor som arbetar hårt för vad de gör och brinner för det de älskar

17: Twilight-filmerna och tolka bortföranden barn som inte är rädda att visa sina känsliga. När var sista gången du grät?

Tay: Jag vet inte om jag är en lipsill. Alla har en vägg och skäms. Men jag har alltid varit ganska öppen med mina känslor. Jag tycker det är OK att säga att som du ålder, du känner dig mer bekväm i din egen kropp och kan visa känslor som du inte var bekväm när du var yngre. 

17: Du har krossat mitt hjärta igen?

Tay: Visst, kurs. Det är något vi alla måste hända. När man bryter upp med någon, prata med alla. Det är oerhört viktigt att prata med min familj och vänner. Jag tror att det enda sättet att övervinna det är att prata om det så snart hända. Men då är det mycket viktigt att gå vidare och glömma det, för efter att du når en punkt då de flesta pratar om det gör ont.

17: Har du någonsin behövde göra något mer drastiskt för att övervinna ett ex?

Tay: Det skulle inte kunna tittar på en bild (ett ex) eller något. Men jag är tacksam över att det alltid lätt är klar för mig, och jag kan vara vänner med mina Exes efter det. Ingen har varit så svårt att inte ha i mitt liv eller för att radera ditt nummer från min telefon. Jag hade tur!

17: Vad letar du efter hos en tjej?

Tay: Lojalitet är extremt, men oerhört viktig för mig. Så alltid leta efter en tjej som är lojal, det är nog nummer ett på min lista.

17: Du träffade Lily under gjutningen för ett år sedan bortförandet. Har något ändrats sedan du träffade henne?

Tay: Det mest fatastiska med Lily är att hon var super öppen, rolig och dum (på ett bra sätt) att komma igång. Och definitivt ingenting har förändrats sedan första dagen jag träffade henne. Det är förmodligen den mest imponerande av henne var hon inte rädd för att vara sig själv.

17: De hade, och ingen hörsel Lily,  ett uppenbart samband? 

Tay: Absolut. Du kan känna någon form av anknytning eller kemi medan du läser ett manus någon för första gången. Det var helt vad som hände med Lily.

17: Varför är det viktigt att hålla detaljerna i din relation med Lily i privat? 

Tay: Jag tror att det finns några saker du verkligen vill dela med alla, men det finns andra saker du vill behålla för själv eftersom det känns mer speciellt om det är just för dig.

17: När du tittar fem år?



Tay: Jag tror på talesättet: "Om du pekar någonting, du kommer att träffa någonting," så om du inte sätter mål då måste du gå. Jag tror att vinna en Oscar i den största drömmen. Många fantastiska skådespelare tillbringar hela sin karriär utan att ens vara nominerad. För vad skulle vara ett mål att nå. Det är ett svårt, men jag strävar efter det.

   

Av mileytwilightlover - 3 september 2011 12:33

  

Mr. & Mrs. Novak :) I love you @Jtalarico & @RyanCNovak :)


Mileys väner Jen & Ryan gifter sig idag och Miley är brudtärna hoppas de får en bra dag!

Av mileytwilightlover - 3 september 2011 12:18

  

Nydligen intervjuade Sveventeen Liam och han fick en fråga om Miley och så hära svarade han:

 

You’ve been spotted with your ex Miley Cyrus. Are you officially back together?

Who knows? Might be. The main thing is that we know how we feel. We know what’s going on. It can get complicated bringing the rest of the world into it.

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Skapa flashcards