mileytwilightlover

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

GRATTIS MILEY RAY CYRUS!!!

Av mileytwilightlover - 23 november 2011 17:47

Idag fyller en av mina största förebilder 19år och hon heter Miley Ray Cyrus jag hoppas verkligen att detta blir ett jätte bra år för Miley eftersom det blir hennes sista som tonåring önskar henne mer än det bästa!Ord kan inte beskriva hut mycket jag älskar tjejen hon har gjort så mycket för mig även om hon inte vet om det räknas det och det är inte bara mig hon gjort så mycket för.Och jag är så tacksamför det.Nästa år blir hon en vuxen kvinna officielt!

Jag kommer alltid att stötta & älska Miley det är vad en sann & stolt SMILER gör!RADIATE LOVE!

November 23rd. 1123 RADIATE LOVEDear Miley Ray, you are an amazing Singer & Actress. You’re my Idol, Rolemodel, Fashion Icon, Favourite Singer & Actress.. YOU’RE MY EVERYTHING. Yep you made a lot of mistakes , but at least Nobody is Perfect. I love it how you live your life and doesn’t let anyone change it.Have a nice Birthday bb, we love you. I can’t describe how much. <3

tongue Miley Cyrus turns 18 today. Only GIFS will do this day justice (11 GIFS)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mileytwilightlover - 12 juni 2012 17:29


Tämker ta en pause från bloggen ett tag vet inte hur länge jag funderar även på att ta bort den eftersom att jag inte hinner med den längre.Kommentera   ...

Av mileytwilightlover - 10 juni 2012 16:08

Miley är just nu i New Orleans där Liam filmar sin nya film Empire State som även Nikki råkar vara med i.     ...

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards