mileytwilightlover

Alla inlägg den 21 november 2010

Av mileytwilightlover - 21 november 2010 16:03

                       

Av mileytwilightlover - 21 november 2010 11:01

Som jag sa för inte så länge sen så hade jag tänkt göra ett inlägg om mig själv så att ni får veta lite mera om mig bara lite fjanttiga saker hihi! efter som det även är lite tomt på nyheter!



jag är en tjej som är 13 år asså född 1997 da! och jag hatar skolan hatar No och matte och även idrott och går i engelska klass!


 


Har en iphone4 nu med typ 406 bilder ÄLSKAR den då kan jag även gå och besöka

en massa andra bloggar!

 


  Är Team Edward tycker att vampyrer är coolare och snyggare men jag har inget

  emot de som är Team Jacob

 

En av de snyggaste bilderna på honom!



Första gången jag såg Hannah Montana The Movie va när jag fyldde år



Tycker att Taylor passar sååå bra ihop med Taylor Swift asså de är såå söta tillsammans!

  

Taylor &Taylor i Valentines Day!



Denna bild som ni ser nedanför har jag som skrivbords bakrund har haft den jätte

länge!

  

Va tycker ni om den??


Är även ett fan av Taylor Swifts music men gillar inte hennes lika mycket som de

som jag bloggar om här så ska bli kul att se Miley & Taylor uppträda på AMA's

  

Men hon är jätte fin!


Hade exakt 2cm långa naglar förut men klippte av de men de börjar komma tillbaka igen! och när jag sitter och skriver på datorn så nuddar det bara med naglarna haha!

  



Stör mig liiite på åldern mellan Ashley & Joe men bara Ash är lycklig!



När jag blir vuxen vill jag bli kädds designer eller stylist iaf något sånt

  



Och ni kanske inte visste det men jag kommer från Syrien! skulle ni gissat på det??? men jag pratar faktiskt bara svenska!

  

Så hoppas ni fick veta lie mera om mig annars så kan ni så klart bara ställa en fråga till mig på blogg svar eller kommentera!


Bloggar mera senare får se!



Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Skapa flashcards