mileytwilightlover

Alla inlägg under januari 2012

Av mileytwilightlover - 14 januari 2012 11:58

 

Kristen Stewart har skrivit på som ansiktet för Balenciaga's nya parfym

Balenciaga kommer snart ha sin egen plats i Twilight. Märket har skrivit på med Kristen Stewart som ansikte för den nyaste Balenciaga-doften för kvinnor. Stewart är mest känd för sin roll som Bella Swan i den storsäljande filmsagan, och kommer representera en kommande doft som förväntas släppas i höst.

"Balenciaga har alltid stått ut för mig," berättar Stewart för WWD under torsdagen. "Även när jag bara började överväga mode och ärligt talat ofta inte visste vilket märke jag hade på mig så kände jag alltid igen och älskade Balenciaga. Det känns som om varvet blir slutet att vara involverad i något som talade till mig då och som självklart fortsätter att excitera mig nu. Märket är bara coolt. Det är så det är. Jag känner mig dragen till det. Det provocerar på ett flertal nivåer. Det är inte skrämda eller konstlade. Det träffar alltid en väldigt cool balans. Alltid väldigt oförnekligt."

Balenciagas creative director Nicolas Ghesquière kallade Stewart musan för den nya doften. "Kristen förkroppsligar det moderna i den nya Belanciaga-parfymen med sin unika känslighet och intelligens," sa Ghesquière. "Från hennes tidiga framträdande i Panic Room till hennes independent-film Welcome to the Rileys, så har jag alltid känt av hennes progressiva karaktär. Jag bjöd in henne till ett projekt med Bruce Weber 2006. Sedan dess har jag alltid önskat att gå samarbeta ytterligare med henne, för jag vet att hon delar den genomgripliga andan i Balenciaga."

Isabelle Guichot, värkställande direktör för Balenciaga, la till: "Kristen är det perfekta valet eftersom hon ger uttryck för Nicolas Ghesquières unika version av det andra kapitlet i vår parfymhistoria."

Charlotte Gainsbourg stannar som ansiktet utåt för Balenciaga Paris, som var märkets första doft, vilket lanserades 2010.

"Kristen stod ut som ett uppenbart val för vår nya parfym," sa Catherine Walsh, förste VD på American fragnances for Coty Prestige, en uppdelningen av Coty Inc. "Hon har en unik stilkänsla, ganska orginell och chic i sättet hon blandar mode. Hennes eleganta modernhet och medförra rebellsida matchar andan i Balenciaga perfekt."

Stewart sa att hon tar lite tid för att slappna av efter ett hektiskt 2011. "Min horisont är klar just nu (förutom för det här!) när det gäller nya projekt, vilket känns otroligt," sa hon. "Jag har avslutat tre filmer jag inte kan vänta på att få se komma ut det här året, On the Road, Snow White and the Huntsman och Breaking Dawn 2."

källa

Av mileytwilightlover - 13 januari 2012 17:20

   

Hon åker tillbaka hem efter Peoples Choice!

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards