mileytwilightlover

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av mileytwilightlover - 3 oktober 2010 15:41

                   

                     Klicka för stor bild

                                        Med andra celebs:

                     Klicka för stor bild

                     Klicka för stor bild¨

                                    Vacker som alltid!

                                  Mera bilder finns HÄR


Av mileytwilightlover - 3 oktober 2010 11:40

Ashley va ute och köppte sig en glas den 1 oktober och hon ser jätte fin ut som vanligt


                 Klicka för att stänga bilden

                   

     

                   om ni kollar i kategorier så har jag en ny som heter Annat Kul!

                   kommer att lägga upp lite blandade saker där ni får se!


KÄLLA

Av mileytwilightlover - 3 oktober 2010 11:35

 


           Här är en lista på 10 saker som kan få Rob att skratta eller gråta: 


1. Simon Cowell
"Det vore en av de bästa sakerna någonsin att få betalt för att ge ut samma förolämpningar som Simon Cowell gör om dagarna. Jag tycker inte han är oförskämd, utan bara smärtsamt ärlig, vilket är det som gör honom så bra. Han älskar verkligen sitt jobb, och det kan inte vara ett som man någonsin tröttnar på."

2. Hans hund Patty
"Jag hade denna otroliga hund, som jag berättade om i en intervju här om dagen där jag sa att denna hund var den viktigaste personen i mitt liv och att min familj blev galen på mig när de hörde det. Hans död var en av de mest definerande ögonblick i mitt liv; det var den värsta dagen i mitt liv när han dog."

3. Edward Cullen
"Ja, du får kyssa Kristen Stewart. Du får köra en volvo. Du kan hålla dig från att döda människor, vilket alltid är händigt. Fem anledningar? Du har en snygg kappa och varje hårstrå på sin plats."

4. Skräp mat
"Jag älskar dålig mat, jag älskar skärp mat. Min kropp lever på skräp mat."

5. Spela piano
"Jag älskar pianot. Jag hade riktigt aldrig någon önska att bli skådespelare när jag var yngre. Jag ville spela piano på barer, vara den gamla gubben med whiskey glaset, alldeles rufsig.

6. Fansen
"(Den roligaste fan upplevelsen) hände medans jag filmade Water for Elephants där min motspelare är Reese Witherspoon. Vi spelade in en scen med elefanter men det var så många paparazzis runt om kring oss vilket skrämde djuren så det var omöjligt att filma."

"Från ingenstans, de fans som väntade på att få autografer fick nog och samlade sig runt paparazzin. Tonåringar fick de stora grabbarna att springa iväg. Det var helt overkligt! Och jag var jätte nöjd."

7. London
"När jag flög till Rom, så flög vi över London; jag ville bara gråta. Staden är en del av mig, så jag kan inte bara lämna London bakom mig föralltid.

8. Jack Nicholson
"Jag strävar efter att bli som Jack Nicholson. Jag älskar varenda av hans maner. Jag brukade försöka vara honom i nästan allt jag gjorde, jag vet inte riktigt varför. Jag såg One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) när jag var ungefär 13, och klädde upp mig som honom. Jag försökte få till hans accent. Jag gjorde allt han gjorde. Och jag tror det har hängt med hos mig sen dess.

9. Musik
"Musik betyder frihet för mig. Men som skådespelare kan du låtsas att vara någon annan, och det gillar jag."

10. Att inte göra någonting
"Jag gjorde ingenting i ungefär ett år, jag satt bara på taket och spelade musik.. det var den bästa tid jag haft"


Av mileytwilightlover - 3 oktober 2010 11:26

                Clique Para Ampliar essa Imagem

                      015.JPG002.JPG006.JPG

                                 (klicka på bilden för störe)

                                   mera bilder finns HÄR

Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Skapa flashcards