mileytwilightlover

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av mileytwilightlover - 4 oktober 2010 17:18

Update:Ville bara säga att denna vecka så har jag ganska mycket läxor plus prov så jag vet inte hur uppdateringen kommer att bli den kommer nog att bli väldigt sen men jag ska försöka att göra mitt bästa!

nu så ska jag snart kolla på The Last Song med min kompis hejdå!

Av mileytwilightlover - 4 oktober 2010 17:12

 

Nu så är Miley ytligare nominerad i ett award denna gång är det Capricho Awards och här är kategorierna Miley är nominerad i:

 

1.Singer International
2.International Music
3.Best Series
4.Film Of The Year
5.Best Kiss Of Fiction
6.Diva Of The Year
7.Best Book
8.Best Cover Of CH

Tryck här för att rösta på henne!

KÄLLA

Av mileytwilightlover - 4 oktober 2010 16:46

Här kommer en ny bild på Kristen från photoshooten hon gjorde med Taylor fast han är ju inte med på den hära bilden

http://4.bp.blogspot.com/_Fr5jtSt05Hg/TKfhB5PtSmI/AAAAAAAAi58/_MtFkw6KNPE/s1600/normal_EWWW.png.jpg

JÄTTE SNYGGT!

Av mileytwilightlover - 4 oktober 2010 16:43

En ny outtake från Vanity Fair shooten och denna gången är det en bild

Elizabeth Reaser:

http://3.bp.blogspot.com/_cQ-OAaGo4V0/TKkxZr-6b2I/AAAAAAAAAE8/zeP8mx6X_4Q/s1600/Elizabeth+Reaser.jpg

Av mileytwilightlover - 4 oktober 2010 16:35

  

Mileys syster pratade med OK! i fredags på Teen Vogue Young Hollywood Party om Liam och Mileys förhållande:

“Vi brukar hänga tillsammans en hel del. Liam är seriöst en av de mest jordnära killarna som jag har
någonsin träffat och han är lätt och komma överens med och han är en bra killa som gör Miley lycklig så
det är bra.”


Sa mileys syster brandi på Teen Vogue Young Hollywood Party till OK!

Brandi hävdar att Miley och Liam som träffades under The Last Song inspelningen, är en bra kärlek match.

“En anledning är att han är så lugn och avslappnad. Miley är så hyper och så utåtriktad, han är
bra för henne, och han balanserar ut henne riktigt bra.”

 

KÄLLA


Min Presentation


Hej,den hära bloggen kommer att handla om alla Twilight skådisarna och Miley Cyrus så hoppas ni gillar bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Har du en fråga???

20 besvarade frågor

Spotlight

KRISTEN STEWART

 

Gå in och skriv i min gäst bok här

Sök i MileyTwilightLover

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten

Not swedish??

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards